یک دست ویک پانداشت !

securedownload
سرباز قبل از اینکه به خانه برسد با پدر و مادر خود تماس گرفت و گفت پدر و مادر عزیزم جنگ تمام شده و من می خواهم به خانه برگردم؛ولی خواهشی از شما دارم. رفیقی دارم که می خواهم او  را با خود  به خانه  بیاورم  پدر و  مادر او در پاسخ گفتند ما  با کمال میل مشتاقیم  که او را ببینیم  پسر ادامه داد  ولی موضوعی است که باید در مورد او بدانید؛ او در جنگ بسیار آسیب دیده و در اثر برخورد با مین یک دست و یک پای خود را از دست داده است و جایی برای رفتن ندارد و من می خواهم اجازه دهید او با ما زندگی کند پدرش گفت ما متاسفیم که این مشکل برای دوست تو به وجود آمده است. ما کمک می کنیم تا او جایی برای زندگی در شهر پیدا کند.
پسر گفت: نه من می خواهم که او در خانه ما زندگی کند . آنها در جواب گفتند نه؛ فردی با این شرایط مو جب دردسر ما خواهد بود.ما فقط مسئوول زندگی خودمان هستیم و اجازه نمی دهیم او آرامش زندگی ما را بر هم بزند. بهتر است به خانه بازگردی و او را فراموش کنی ، در این هنگام پسر با ناراحتی تلفن را قطع کرد و پدر و مادر او دیگر چیزی نشنیدند.

چند روز بعد پلیس نیویورک به خانواده  پسر اطلاع داد که فرزندشان  در سانحه سقوط از یک ساختمان  بلند جان  باخته  و آنها  مشکو  به  خودکشی هستند ، پدر و مادر آشفته و سراسیمه به  طرف  نیویورک پرواز کردند و برای شناسایی جسد پسرشان به پزشکی قانونی مراجعه کردند.

 

با دیدن جسد؛ قلب پدر و مادر از حرکت ایستاد.

پسر آنها یک دست و پا نداشت!

این نوشته در خواندنیها ارسال شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.