گرد بادى که از روبرو بیاید

 image

عقاب وقتی می خواهد به ارتفاع بالاتری صعود کند در لبه یک صخره به انتظار یک اتفاق می نشیند!

می دانید این اتفاق چیست؟ گرد بادی که از روبه رو بیاید!


عقاب به محض اینکه آمدن گردباد را حس کرد بال های خود را می گشاید و اجازه میدهد تا باد او را با خود بلند کند به محض اینکه طوفان قصد سرنگونی عقاب را کرد این پرنده بلند پرواز سر خود را به آسمان می کند و عمود بر طوفان و مانند گلوله توپی به سمت بالا پرتاب می شود او آنقدر با کمک باد مخالف اوج می گیرد تا به ارتفاع مورد نظر برسد و آن گاه با چرخش خود به سوی قله مورد نظر در بالاترین نقطه کوهستان ماوا می گزیند.

خوب به شیوه عقاب برای بالا رفتن دقت کنید او منتظر حادثه می ماند حادثه ای که به زعم مرغهای زمینی یک مصیبت و بلاست. او منتظر طوفان می نشیند تا از انرژی پنهان در گردباد به نفع خود استفاده کند وقتی طوفان از راه می رسد عقاب به جای زانوی غم بغل گرفتن و در کنج سنگها پناه گرفتن جشن می گیرد و خود را به بالاترین نقطه وزش باد می رساند و از آنجا سنگین ترین ضربات گردباد را به نفع خود به کار می گیرد . عقاب از نیروی مهاجم به نفع خود استفاده می کند او نه تنها از نیروی مخالف نمی هراسد بلکه منتظر آن نیز می نشیند چرا که می داند این انرژی پنهان در نیروی مخالف است که می تواند او را به فضای بالاتر پرتاب کند.


انرژی اوج به رایگان به کسی داده نمی شود اساسا در قانون طبیعت تقلای بقای نیروهای منفی ایجاب می کند که تعداد نیروهای مخالف در زندگی همیشه بیشتر از جریانهای موافق باشد در واقع رسم روزگار این است که همیشه تعداد کسانی که مخالف شما هستند بسیار بیشتر از موافقین شما باشند پس اگر قرار است نیروی کمکی برای صعود شما حاصل گردد قاعدتا باید این نیرو از سوی مخالفین شما تامین شود
بنابراین وقتی اتفاقی خلاف میل شما رخ می دهد به جای عقب نشینی و سر خوردگی و واگذار کردن میدان ، بلافاصله عقاب گونه جشن بگیرید و این رخداد ناخوشایند را به فال نیک گرفته و سعی کنید تا در لابه لای این حادثه به ظاهر نامطلوب ، خواسته و طلب مورد نظر خود را پیدا کنید و با استفاده از نیروی مخالف، خود را به خواسته خویش نزدیک سازید

نیرویی که قرار است در زندگی صعود کنید توسط همان کسانی فراهم می شود که الان مخالف جدی شما هستند و قصد نابودی شما را دارند. این شما هستید که باید منتظر فرصت باشید و با تحمل و آمادگی و صبر و تدبیر به موقع از نیروی مخالف برای بالا رفتن و اوج گرفتن استفاده کنید.


image

پس هرگز از وجود سختی و زحمت و نیروی مخالف در زندگی و کار و تحصلی خود گله مند نباشید.

اینها مخازن انرژی شما هستند و اگر نباشند شاید هرگز صعودی در زندگی شما حاصل نگردد

به جای دست روی دست گذاشتن و از ناشناختنی بزرگ به خاطر وجود مشکلات و مخالفتها گله کردن کمی چشم دل خود را باز کنید و به حکمت پنهان در مصیبتها و سختی های زندگی بیاندیشید.

بنا را بر این بگذارید که خالق هستی با هیچ موجودی حتی بدترین مخلوقات عالم هم دشمنی ندارد و اگر اتفاقی رخ می دهد که به ظاهر آزار دهنده و ناخوشایند است شک نکنید که ناشناختنی بزرگ در هر چه رقم می زند خیر و برکت و سعادت پنهان کرده است این ما هستیم که باید شجاعت رویارویی با جریان مخالف را داشته باشیم ودر وقت صحیح بالهای خود را بگشاییم و چرخش و صعود خود را به سمت بالا را تجربه کنیم.

این نوشته در خواندنیها ارسال و برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.