چاکراهاى انرژى بدن انسان

image


چاکراها مراکز انرژی ما هستند این انرژیهایی که از چاکراهای ما پراکنده میشه ، افکارو احساسات ما رو تحت تاثیر قرار میده

چاکرا در سانسکریت به معنای چرخ بوده و به گرداب‌های مخروطی شکل انرژی اشاره داره که درون کالبد انرژی می‌چرخه و به ارتعاش در میاد.

چاکراها ،نقش مهمی در سلامتی و شفا دارن . شناخت چاکراها به درمان و شفا کمک می‌کنه. گاهی انرژی‌های منفی در چاکراها انباشته میشه و باعث انسداد انرژی میشن برای اینکه شفا انجام بشه باید این انرژیهای منفی از چاکراها بیرون بیان.

چاکراها مانند ترانسفورماتور انرژی لطیف هستن. آنها کی یا نیروی حیاتی را که دوروبر ما هست رومی‌گیرن و اونو به فرکانسهای گوناگونی که ما نیاز داریم تبدیل می‌کنند و اونو وارد سیستم انرژی لطیف ما می‌کنند.

در واقع چاکراها نقاط واقع در محل پیوند روح با بدن فیزیکی هستند. روشن‌بینها اونها را به شکل چرخهایی به هرنگهای گوناگون می‌بینند.

انواع چاکراها :

چاکرای اول: مربوط به مادیات وامور زمینی است رنگش قرمز و عنصر اون خاکه…استخوانها ، ستون فقرات ، دندانها ،پا ، ناخن ، روده و مقعد وابسته به همین چاکرا هست

چاکرای دوم : خیالات همراه با خلاقیت رنگش نارنجی و عنصر اون آبه….روده ، کلیه ، اندامهای تولید مثل ، کلیه ها ، پروستات ، رحم ، ماهیچه ها، مایعات بدن مربوط به این چاکرا هستند ( دردهای استخوانی و مثانه ، همجنس بازها ، شهوترانها ، و مادری که بچه اش را به پرورشگاه می سپرد در چاکرای ۲مشکل دارند )

چاکرای سوم : قدرت شناسایی خویشتن رنگش زرده و عنصر اون آتشه ….گوارش ، معده ، روده ، لوزالمعده ، کبد ، مری ، طحال ، شکم و سیستم عصبی خودکار مربوط به این چاکرا ست ( سرسختی ، پشتکار ، اراده ، شجاعت ، قدرت ، وقتی بچه ها لجبازی می کنند و می گویند فقط اینو می خوام مربوط به نوع فعالیت این چاکراست )

چاکرای چهارم : آگاهی ، عشق یا بیداری رنگ اون سبز و عنصر اون باده….قلب ، قفسه سینه ، ریه ، دستها ، دنده ها ، حفره شکم ، عروق ، سیستم خون و سیستم ایمنی بدن وابسته به این چاکرا است ( عشق و مهربانی مربوط به فعالیت این چاکراست )

چاکرای پنجم : آگاهی ارتباط با دیگران و یکی از چاکراهای مثبت در تله پاتی است رنگ اون آبی روشنه …..جهاز تنفسی ، ریه ها، نایژه ها ، تارهای صوتی ، گونه ، دهن ، بینی ، گوش ، زبان ، حنجره ، گردن ، حلق ، پوست بدن ، فک و بازوها را کنترل می کنه (بددهنی ، فحش ، حرف زدن با جنها ، دیوها و حیوانات مربوط به نوع فعالیت این چاکراست )

چاکرای ششم : آگاهی جهانی ، حس ششم ، شهود ، هوش و حافظه رنگ اون نیلیه …..صورت ، چشم ، سینوسها و بینی وابسته به این چاکراست (گذشت و بخشش ، کینه و دشمنی و نفرت مربوط به نوع فعالیت این چاکراست )

چاکرای هفتم : آگاهی کیهانی رنگش بنفش یا طلاییه…..سر ، اعصاب ، مغز ، مخچه ،کل بدن وابسته به این چاکراست ( آگاهی کیهانی داشتن مربوط به نوع فعالیت این چاکراست )

مهمترین چاکرای انسان چاکرای هفت اوست که به آن چاکرای تاج میگن (ملاج یا جای مسح ) و به طور طبیعی و خودکار از کائنات انرژی می گیره و چاکرای یک به طور خودکار و طبیعی از مرکز و هسته زمین انرژی می گیره . چاکرای چهار چاکرای تعادله از چاکرای چهار به بالا تا هفت آگاهی برتر هست و از چاکرای چهار به پایین آگاهی پست رو تشکیل میده .

هوای نفس ،چاکرای۱ را می بندد .

حسادت ،چاکرای۲ را می بندد .

ترس ، چاکرای ۳را می بندد .

نفرت ، چاکرای ۴را می بندد .

دروغ و غیبت ، چاکرای ۵ را می بندد .

حسادت و انتقام ، چاکرای ۶ را می بندد.

توکل و نیت خیر نداشتن ، چاکرای ۷ را می بندد .

 

این نوشته در مقالات علمی ارسال و برچسب شده است. افزودن پیوند یکتا به علاقه‌مندی‌ها.